יום חמישי, 19 בינואר 2023

פלאפל ביאליק בחדרה

 לפני זמן רב מצאתי את עצמי בדיון פלאפל סוער בקרב תושבי השרון הצפוני. 

אני הייתי מנציגי פלאפל דבורה, הפלאפל הפרדס-חנאי האגדי אודותיו כבר כתבתי כאן בבלוג. להפתעתי הרבה לא היה קונצנזוס בדיון הזה, ולכל איש ואישה מהמשתתפים בשיחה - היה את הפלאפל שלו או שלה. 

תוצאה חיובית אחת של הפלורליזם הפלאפליסטי הזה היתה שיצאתי עם רשימה ארוכה של מקומות לדגימה כשיזדמן לי. 

הבוקר נסעתי לי ברחוב ביאליק בעיר חדרה, השעה היתה שעת בוקר מאוחרת, ומאחר ולא אכלתי עדיין ארוחת בוקר, הייתי עם בטן מקרקרת. כך קרה שכאשר עברתי ליד פלאפל ביאליק וראיתי שיש לידו חניה סמוכה מסוג חניות האקספרס החדשות, ושאין תור , לא היה מנוס מההיסק שהגורל קורא לי.  וטוב שהוא קרא. 

לקחתי מנה 'עם הכל', וזו היתה מנה פלאפל מצויינת מסוגה, עם פלאפל כתום חם, טרי, פריך וטעים מאוד, סלטים טריים מאוד, טחינה טובה, פיתה טריה, רכה וטעימה, והכל השתלב לו יחד לביס אחרי ביס של עונג פלאפלי מהסוג המצדיק נסיעה במיוחד. 

צילום תקריב של פיתה עם פלאפל. חלק מכדורי הפלאפל מכוסים בטחינה. רואים גם סלט.

הנתונים היבשים

המקום: רחוב ביאליק 56, חדרה 

זהות הפלאפל:  פלאפל ירוק מתובלן בעדינות אך עם אופי  

גודל המנות: מנה נדיבה

הסלטים: טריים וטובים.

היחס ללקוחות: השירות אדיב ויעיל (אבל לא היה תור אז יש לקחת ההתרשמות בערבון מוגבל). 

האם עדיף לשבת או לקחת: יש מעט מקומות ישיבה במקום עצמו, 

אבל לטעמי עדיף לקחת כי חדרה מציעה שלל מקומות עם נוף יפה יותר .

יוקר המחיה: קשה מאוד לקבוע את מדד הפלאפל הכלל ארצי, במיוחד בימים טרופי התייקרויות אלה, אבל נדמה לי ש-20 ש"ח למנה בפיתה, נכון לזמן כתיבת הפוסט, מייצג את החציון הארצי.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה