יום שני, 29 באוגוסט 2022

שווארמה שמעוני בראשון לציון

כידוע, עוד במסכת אבות נאמר "כל מחלוקת שהיא לשם שמים, סופה להתקיים" ולעניינו של הבלוג הזה, אין מחלוקת מועילה יותר מזו של החולקים בדעתם מהי השווארמה הטובה בעירם. 

כי כך קרה שכאשר ידידה עם שורשים ראשונאיים שמעה שכתבתי על שווארמה הרצל2 בראשון ושיש ראשונאים המתארים אותה כטובה בעיר, היא התקוממה! 

התברר שאימה שלה, שהיא חובבת-שווארמה בפני-עצמה, סבורה שהשווארמה הטובה בראשון לציון היא בכלל שווארמה שמעוני, והדברים שנאמרו היו בהתלהבות הנפש, עד כי אפשר היה להתרשם מעוצמת נחרצות הדעה של האם חובבת-השווארמה (במיוחד נוכח העובדה שהידידה, בניגוד לאם, אינה מחובבות מלכת המזונות המהירים). 

וכך קרה שבהזדמנות הראשונה שיצא לי לעבור באיזור ראשון, סרתי מהדרך וביקרתי בשווארמה שמעוני. ושמחתי לגלות שהמקום בהחלט מתחרה בצורה ראויה מאוד בהרצל2


בשווארמה שמעוני יש כמה סוגי שווארמות , אבל כהרגלי, לרוב, בחרתי בשווארמה הודו (היישום האישי של המלצות הWHO בנושא צריכת בשר מעובד ) והיא התגלתה כשווארמה מתובלת היטב. זהו סוג התבלון המוצלח כל-כך, שמאפשר למי שרוצה מנה שווארמה בפיתה ללא כל תוספת, אבל בה במידה גם מאפשר סינרגיה טובה עם תוספות של ממרחים וירקות. בהחלט שווארמה שכיף לאכול. 


השירות היה אדיב ויעיל מאוד, והמנות נדיבות להפתיע. בהחלט שווארמה המצדיקה סטיה מהדרך, אם אתם באיזור. 

ולסיכום הביקור, לא זו בלבד שלעולם תעמוד לה, לראשון לציון, הזכות של היותה המושבה הראשונה של העליה הראשונה, אלא שיש לה לפחות שתי שווארמיות טובות מאוד להתפאר בהן. 

הפרטים היבשים:

המיקום: לח"י 2, ראשון לציון 

גודל המנות: נדיב מאוד מאוד. 

הסלטים: טריים ומגוונים. 

היחס ללקוחות:  אדיב מאוד ויעיל מאוד. 

האם עדיף לשבת או לקחת: אפשר לשבת ברווחה ובנינוחות. ואפשר גם לקחת ולשבת בשלל הפארקים והגנים הציבוריים של ראשון.

יוקר המחיה: 49 ש"ח למנה בפיתה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה