יום שני, 2 בנובמבר 2015

פלאפל ברזילי בחדרה

באחד הבקרים האחרונים, בעודי יוצא מסניף הבנק ממנו בחרתי לאסוף פנקסי-שיקים, כאשר אני עדיין שרוי תחת הרושם של ההתפתעה לטובה מהזמן המועט שנדרש לבירוקרטיה שזכרתי לרעה מסניפים אחרים, והנה נתקלתי לי בתור של בריות באמצע הרחוב. אחד הדברים הפחות חביבים עליי בעולם הם התורים, אבל לא היה זה עוד תור הנובע מבירוקרטיה כזו או אחרת, אלא תור אחר לגמרי. תור של בריות רעבות הממתינות בסבלנות למזון שלדעתן מצדיק את הזמן שבעמידה הסבלנית. 

ניחוח הפלאפל שעשה את דרכו אל אפי שכנע אותי כי השעה היתה מאוחרת דיה להצדיק ארוחת-צהריים מוקדמת, והחלטתי לתת את אמוני בתור אשר השתרך לפני פלאפל ברזילי בחדרה. 

דקות מספר לאחר מכן כך נפגשתי עם מנת הפלאפל הטובה ביותר שאכלתי השנה, והמפגש שב והצדיק את הכלל העתיק כי אין סימן טוב יותר למקום מאכל רחוב איכותי, מאשר בריות הממתינות סביבו לתורן. 




עיון בשקית שבה לקחתי לי מנה שניה 'לדרך', לימד אותי כי המקום פעיל מאז 1933:

אם אינני טועה, זהו מקום המאכל המהיר הותיק ביותר שנסקר בבלוג הזה. האם יש מקומות ממכר-אוכל-מהיר ותיקים ממנו בישראל?

הנתונים היבשים:


גודל המנות: נדיב, לכל הדעות 
הסלטים: טריים וטעימים
היחס ללקוחות בזמני עומס ובזמנים אחרים: שירות אדיב ויעיל.
האם עדיף לשבת או לקחת: עדיף לקחת. אין אפשרות נוחה לשבת, ומדרחוב הרברט-סמואל של חדרה מציע שלל אפשרויות ישיבה נוחות במרחק הליכה קצר.
יוקר המחיה:15 ש"ח למנת פלאפל בפיתה  (בהתאם למדד השווארמה הכלל-ארצי)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה