יום שלישי, 10 בינואר 2012

שווארמה החסידה

כלל עצוב שמכיר כל חובב-שווארמה שמכבד את עצמו, הוא שבדרך-כלל כשמוכרים לך שווארמה כאוכל גורמה (מטבח עילאי, איכותי), התוצאה איננה משביעת-רצון, בלשון-המעטה (מה שקוראים, כגודל ההבטחה גודל הנפילה).

שווארמה החסידה היא כנראה היוצאת-מן-הכלל הבולטת ביותר המוכרת לי לכלל השווארמה-גורמה.

הגעתי אליה בעבר במסגרת טעות בניווט, ומאז, בכל פעם בה אני עובר בפרדס-חנה כרכור או בסביבותיה, אני מוצא עצמי נמשך אל רחוב המייסדים, ושם אני נקרע בין פלאפל דבורה לבין שווארמה החסידה.

בפעמים האחרונות, ללא יוצא מן הכלל, החסידה מנצחת.

מדובר בשווארמה הודו/פרגית מתובלת בעדינות, טריה וטעימה, שאפשר לקבלה בפיתה או בלאפה. טחינה מצויינת. צ'יפס מצויין. את החומוס של המקום אהבתי פחות. אבל בהחלט קל להסתדר בלעדיו עם מגוון של סלטים אחרים טריים ומצויינים.

יש לציין שאפשר לאכול במקום גם מזונות אחרים כמו שניצל וכיו"ב, כך שאפשר לפתות שונאי-שווארמה להתלוות אליכם ולמצוא גם להם איזשהוא מאכל טעים.



נתונים יבשים:

המקום: פרדס חנה כרכור,רחוב המייסדים 26.

הצג מפה גדולה יותר

גודל המנות: משביע בהחלט.

הסלטים: טריים, איכותיים וטובים בעיניי.

היחס ללקוחות בזמני עומס ובזמנים אחרים: אדיבים וחביבים מאוד, נינוחים ובו בזמן גם מספקים את הסחורה, כמקובל בפרדס-חנה.

האם עדיף לשבת או לקחת: המקום מספק מרחב ישיבה שלו ונעים שבהחלט בולט לטובה בהשוואה לשווארמיות אחרות בארצנו.

יוקר המחיה: לא זול ולא יקר, ובהחלט מתאים למדד יוקר-השווארמה הכלל-ארצי.
 עלות מנה בפיתה נכון לזמן כתיבת הפוסט היא 26 ש"ח, ובלאפה זה יעלה לכם  32 ש"ח. 

3 תגובות:

  1. אני מתה על האוכל שיש על המפה של פרדס חנה.
    אני מוצאת את עצמי יותר אוכלת פלאפל אצל דבורה והחבר'ה, בעיקר כי זה הרבה יותר קליל בקיבה מאשר שווארמה..כשאני אוכלת שווארמה אני לא יכולה לזוז אחרי זה יומיים, אבל אני יכולה להבין למה אתה מתלבט.

    השבמחק
  2. בדרכי ברחוב המייסדים בכרכור מימיני שילוט מסעדת החסידה, לראשונה רואה מקום זה,הייתה שעת צהריים וקיבתי שידרה לי הזמן לאכול, ספונטנית נכנסתי לחניון מסעדת החסידה, משם בהליכה קצרה נעמדתי עם הקודמים לי, התברר לי שהמקומיים אוהבים את המקום שנראה מגניב, עובדי המקום חביבים לממתינים, אוירה של משפחה זו הייתה תחושתי, הציעו לי שאוורמה, חזה עוף, בכל אפשרויות ההגשה, הגישו לי כדורי פאלפל לטעימות, מה ששיכנע לבחור במנת פלאפל, מזמן שלא התענגתי על מנת פאלפל, הכדורים עשויים היטב, טעמם הזכיר לי פלאפל מפורסם בעפולה, הטחינה ללקק את האצבעות, מגוון סלטים שנעשים מדי יום לדברי העובד במקום, טוב שיש מקום כזה בכרכור.

    השבמחק
  3. למרבה הצער היא נסגרה.

    השבמחק